Sokba lesz nekünk Orbánék választási osztogatása
Sokszor kipróbált eszközökkel, ígéretekkel és kedvezményekkel igyekszik visszacsábítani híveit a választások előtt az Orbán-kormány, ezúttal sem mérlegelve azok költségvetési következményeit.
Kezd igazán beindulni a német óriásvállalat elektromosautó-dömpingje.
A hét elején indult az új világ elektromos „Golfjának”, az ID.3-nak a gyártása a németországi Zwickauban, máris egy újabb elektromos autóról szólnak a hírek a német márkától. Egy szabadidő-autó, az ID.4 is felbukkant hétfőn mint várható újdonság, amelyet közel végleges formájában Kínában mutattak be.
A crossover jelenleg ID.Next néven fut, de minden bizonnyal ez lesz az ID.4 nevű modell Európában. Valamivel nagyobb lesz a kompakt méretű ID.3-nál, vélhetően 4,6 méter hosszú lesz, kiindulva egy 2017-ben már feltűnt, ID.Crozz névre hallgató koncepcióból.
Annyi már tudható az ID.4-ről, hogy ugyanarra a platformra épül majd, mint a már bemutatott ID.3 és a Volkswagen stratégiájának megfelelően szinte minden mechanikai adatában is megegyezhet vele. Vagyis 150 lóerő körüli teljesítmény várható az alapváltozattól, maximálisan 550 kilométeres hatótáv és 100 kW-os töltőről 30 perc alatti 200 kilométerre elegendő áramfelvétel.
Ebből a modellből ugyanakkor már lehet összkerékhajtású változat is, két elektromos motorral az első és hátsó tengelyekhez kapcsolódva. Ennek a variánsnak a teljesítménye jóval nagyobb lehet, mint a már bemutatott ID-3-as modellé.
A szériaváltozatú Volkswagen ID.4 bemutatkozása februárra várható, és vélhetően először majd élőben itt Európában, a jövő évi Genfi Autószalonon lehet majd látni.
A VW 2020-ra 100 ezer darab tisztán elektromos modell legyártását tervezi. Mindez eltörpül a vállalat 2025-re tervezett számaihoz képest, amely már 1 millió darab elektromos autó kibocsátásáról szól. Ennek eléréséhez indul egyre erőteljesebb modelloffenzíva a németek részéről, amelynek keretében tízféle, ID-nevű elektromos járművet dobnak piacra 2023-ig.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Sokszor kipróbált eszközökkel, ígéretekkel és kedvezményekkel igyekszik visszacsábítani híveit a választások előtt az Orbán-kormány, ezúttal sem mérlegelve azok költségvetési következményeit.
Magyar Péter felemelkedése önmagában csak az egyik oka annak, hogy a miniszterelnök alatt szemlátomást inog a szék.
A legnagyobb orosz aranybányászati cég is Konsztantyin Sztrukové volt.
A tervet Magyarországra szabták.
A miniszter beszélt Tiborcz Ferrarijáról és a Pride-ról is.