Többek közt a hűtőmaszk, a tetősín és a műszerfal is megváltozik a modellen, de lesz új fényezés is.
hvg.hu
Négyéves lassan a legutóbbi Suzuki Ignis, így meg is jöttek hozzá az életciklus-közepi frissítések.
Az esztétikai újdonságok között talán a legfontosabb az új hűtőmaszk, amely mostantól egy négyes osztatú krómozott rácsot jelent. Ezen túlmenően hozzányúltak a tetősínhez, valamint a kerékjáratok védőbevonatához, illetve kapott egy új fényezést is az Ignis – immár egyfajta gyöngyházas homokszínben is lehet kapni.
Suzuki
Suzuki
Suzuki
A belső térben némileg átdolgozták a műszerfalat, ahogy a kárpitozás mintázata is megváltozott, de a hírek szerint további újdonság, hogy már alapváltozatban is jár a fűthető ülés.
A Japánban bemutatott modellben egy 1.2 literes Dualjet motor van, amelyet 48 Voltos mild-hybrid rendszer egészít ki. Ezt ott CVT, azaz fokozatmentes váltóval társítják. Sőt, jelen esetben még összkerékhajtást is kínálnak hozzá.
A megújult Ignis a várakozások szerint még idén – igaz, pontosan nem ismert, milyen specifikációkkal – megjelenhet az európai kereskedésekben is.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.