Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Csak az elektromos motorja 313 lóerős, amihez jön még 757 lóerő a benzines egységből.
A McLaren Speedtail az angol márka legújabb csúcskategóriás járműve, amely egy nemrég közzétett videó tanúsága szerint a Johnny Bohmer tesztpályán megfutotta a 250 mérföld/órás tempót. Ezt a sebességet tűzte ki a cég magának a tervezéskor.
A Speedtailben a McLaren Sennából származó négyliteres, V8-as, duplaturbós motor van, amely jelen esetben 757 lóerős és 800 Nm-es nyomatékú. Mellé még társul egy elektromos motor is, amely 313 plusz lóerőt biztosít, így pedig a rendszerteljesítmény 1070 lóerő és 1150 Nm a Speedtailben.
A kocsi mindössze 1430 kilogrammot nyom, vagyis könnyebb, mint a két nagy ellenfél a Koenigsegg és a Bugatti hasonló kategóriás autói.
A Speedtail a 300-as sebességet alig 12,8 másodperc alatt éri el. A Koengisegg One:1-nak ez 11,9 másodpercig tart, a Bugatti Chironnak viszont 13,6 másodpercig.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.