Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
A csillagos stuttgarti márka divatterepjárójának V8-as biturbó motorját alaposan túlhúzták.
A Wheelsandmore pedig azokra is gondolt, akiknek esetleg a 280 km/h végsebességű 63 S is kevés lenne. Íme a 920 lóerőre és 1 150 Nm nyomatékra húzott 4 literes V8-as biturbó motorral szerelt tuningváltozat:
A 24 colos egyedi felnikre szerelt 295/30-as, illetve 355/25-ös Vredestein sportgumikon gördülő, állítható felfüggesztésű újdonság végsebessége 320 km/h. A gyorsulásról egyelőre nem szól a fáma, de biztosra vehető, hogy a 0-100-as sprintet kevesebb, mint 3,9 másodperc alatt le lehet tudni.
A szakszerű tuningbeavatkozás ára 42 016 euró (14,5 millió forint). Aki beéri 860 lóerővel, az 31 092 euróból (10,7 millió forint) is megúszhatja a dolgot, a 800 lóerős "polgári" változat tuningja pedig 16 806 euróba (5,8 millió forint) kerül.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A világ legnagyobb húsipari cége, a brazil JBS a New York-i tőzsdére lépett, hogy finanszírozza a további növekedését. A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.
Néhány szón, gesztuson múlt 1990-ben, hogy nem borította el Erdélyt az erőszak.