Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Nem a koronavírus-járvánnyal kezdődött Kínában a visszaesés.
Kínában tavaly már a harmadik egymást követő évben csökkent az új személyautók eladása, miután az előző harminc évben töretlenül nőtt.
A Kínai Személyautó-gyártók Szövetsége (CPCA) hétfőn közölte, hogy az ázsiai országban tavaly 19,6 millió új személygépkocsit értékesítettek, 6,8 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál. (A történelmi csúcs 2017-ben volt, akkor 27,5 millió új autó talált gazdára.)
A forgalom jelentősen csökkent tavasszal a koronavírus-járvány gazdasági csapásainak hatására: a járvány terjedését fékező zárlatok megbénították a gazdaságot, ami visszavetette a keresletet.
A helyzet normalizálódása után azonban gyorsan talpra állt a szektor. Decemberben éves összevetésben már 6,5 százalékkal, 2,32 millióra emelkedett az újonnan értékesített személyautók és egyéb kisebb járművek száma.
A fellendülés az autóvásárlást támogató kormányzati programoknak is köszönhető, ezek hatására éves összevetésben két számjegyű mértékben nőtt a forgalom 2020 második felében.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.