Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Magyarországon pontosan 45 éve kötelező becsatolni indulás előtt a biztonsági övet.
Az Európai Közlekedésrendészeti Szervek Hálózata (ROADPOL) hirdette meg szokásos egyhetes ellenőrzési akcióját, amelyet idén március 8-14. között tartanak. A „Seatbelt” elnevezéssel hirdetett akcióhoz a magyar rendőrség is csatlakozott és kiemelten figyelik majd a passzív biztonsági eszközök használatát.
A leginkább a biztonsági öv, a gyerekülések használata, valamint a motorosoknál a bukósisak viselését ellenőrzik.
Egy korábbi felmérés szerint az Európai Unióban az autókban elöl ülők 88 százaléka, a hátul helyet foglalóknak pedig a 74 százaléka használ biztonsági övet, aminek a használatát egy ideje már a hazai szupertraffipaxok is figyelik.
Magyarországon egyébként az 1976-ban bevezetetett „új KRESZ” tette kötelezővé a biztonsági öv használatát, akkor még csak a személygépkocsik első ülésein.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.