Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Egy ideje már kriptovalutáért is lehet Ferrarit venni, ami jól jelzi az újmódi milliomosok érkezését a márkához.
A Ferrari vezérigazgatója, Benedetto Vigna egy interjúban elárulta, hogy a márka új vásárlóinak 40 százaléka már 40 év alatti, ami jelentős növekedés a korábbi 30 százalékhoz képest. A fiatalabb generáció egyre nagyobb érdeklődést mutat az olasz luxusmárka iránt, amely továbbra is szigorúan szabályozza a gyártást, fenntartva az exkluzivitás érzetét.
A Ferrari híres arról, hogy a vásárlók gyakran hosszú éveket várnak egy-egy modellre. Vigna egy anekdotát is megosztott: egy 37 éves vásárló azt mondta neki, hogy szeretne Ferrarit még 40 éves kora előtt, mire ő így válaszolt: „Ne aggódj, 39 évesen megkapod.” A hosszú várakozási idő tehát továbbra is a márka stratégiájának része.
A Ferrari októberben mutatja be első teljesen elektromos modelljét, amely egyike lesz annak a hat új autónak, amit idén piacra dobnak. Bár a vásárlók véleménye megoszlik az elektromos Ferrarikról, a vállalat úgy véli, hogy a jövőben mind a belső égésű, mind a hibrid, mind pedig a tisztán elektromos modelleknek meglesz a maga rajongótábora.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.