Egy ideje már kriptovalutáért is lehet Ferrarit venni, ami jól jelzi az újmódi milliomosok érkezését a márkához.
HVG
A Ferrari vezérigazgatója, Benedetto Vigna egyinterjúbanelárulta, hogy a márka új vásárlóinak 40 százaléka már 40 év alatti, ami jelentős növekedés a korábbi 30 százalékhoz képest. A fiatalabb generáció egyre nagyobb érdeklődést mutat az olasz luxusmárka iránt, amely továbbra is szigorúan szabályozza a gyártást, fenntartva az exkluzivitás érzetét.
A Ferrari híres arról, hogy a vásárlók gyakran hosszú éveket várnak egy-egy modellre. Vigna egy anekdotát is megosztott: egy 37 éves vásárló azt mondta neki, hogy szeretne Ferrarit még 40 éves kora előtt, mire ő így válaszolt: „Ne aggódj, 39 évesen megkapod.” A hosszú várakozási idő tehát továbbra is a márka stratégiájának része.
A Ferrari októberben mutatja be első teljesen elektromos modelljét, amely egyike lesz annak a hat új autónak, amit idén piacra dobnak. Bár a vásárlók véleménye megoszlik az elektromos Ferrarikról, a vállalat úgy véli, hogy a jövőben mind a belső égésű, mind a hibrid, mind pedig a tisztán elektromos modelleknek meglesz a maga rajongótábora.
Egy lecsúszott zsákfaluban játszódik, ahhoz képest mégis meglepően pozitív kicsengésű a Loupe Színházi Társulás Az éjjel soha nem érhet véget című bemutatója. De mit jelent itt a fociultrák kedvenc dala? Kritika.