Felcsúton mindent megtesznek, hogy teljesítsék Orbán álmát – a Fradinál szintén, bár ettől Kubatov a legkevésbé boldog
Az NB I. rajta előtt megnéztük, hogyan viszonyulnak a csapatok az MLSZ magyarosítást ösztönző szabályához.
A technika kész van, az üzleti modellt kell kitalálni mögé, hogy ne legyen bukás.
A Mazda újraéleszti legendás technológiáját: a forgómotor visszatérését tervezik, méghozzá egy teljesen új sportmodellben. Masahiro Moro vezérigazgató megerősítette, hogy a vállalat újjászervezte fejlesztőcsapatát, és már majdnem készen áll egy kétrotoros motor, amely megfelel az amerikai LEV IV és az európai Euro 7 előírásoknak. Az új motor nem a korábbi családi vagy villanyautós szerepet szánja betölteni, hanem egy vérbeli sportautó szíveként térne vissza – írja a Road and Track oldal.
A projekt ugyan technológiailag ígéretes, de a Mazda kivár: a sorozatgyártás csak akkor indulhat el, ha egy életképes üzleti modell is körvonalazódik. Moro szerint a 2013-as Iconic SP tanulmányautó szolgálhat alapul, és noha a kéziváltó visszatérése kétséges, a vezetési élmény kulcselem marad.
A forgómotor (vagy Wankel-motor) olyan belső égésű motor, amelyben a hagyományos dugattyúk helyett háromszög alakú rotor forog egy ovális házban, így hozva létre az égéshez szükséges szívó-, sűrítő-, gyújtási és kipufogási ciklusokat.
Az NB I. rajta előtt megnéztük, hogyan viszonyulnak a csapatok az MLSZ magyarosítást ösztönző szabályához.
Véres és egyéb testnedvektől iszamós romokon kell a jobboldalnak újjáépítenie magát, amihez sok kitartást és erőt kívánok.
Hét ember megsebesült, közöttük van egy gyermek is.