A Magyar Rádió rejtegeti, az OSA Archívum ingyen közzétette: 41 évnyi műsor lenyomata
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Töltés, hatótáv, ár – ezek a kulcstényezők a magyar vásárlóknál.
A magyar autósok körében növekszik az érdeklődés az elektromos járművek iránt: 61 százalékuk nyitott a villanyautó-vásárlásra, és 18 százalék már kifejezetten valószínűnek tartja, hogy következő autója tisztán elektromos lesz – írja a Villanyautósok egy nemzetközi felmérés alapján. Ez az arány sokatmondó, tekintve, hogy jelenleg az új autóknak csupán a 7 százaléka elektromos hajtású. A válaszadók legfőbb motivációi között a fenntarthatóság (27%) és az alacsonyabb üzemeltetési költségek (24%) szerepelnek, míg az állami támogatás csupán a megkérdezettek 9 százaléka számára döntő tényező.
A kutatásból az is kiderült, hogy a magyar autósok európai szinten is kiemelkedően nyitottak a kínai márkákra: 69 százalékuk fontolná meg egy ilyen jármű vásárlását, szemben az 50 százalékos európai átlaggal.
A BYD az egyetlen kínai márka, amely szélesebb ismertségnek és érdeklődésnek örvend. Emellett a legtöbben legalább 400 kilométeres hatótávot várnak el egy villanyautótól, és azt, hogy 20 perc töltés alatt 300 kilométerre elegendő energiát tudjon felvenni – ezek a paraméterek pedig kulcsfontosságúak lehetnek a szélesebb elterjedéshez.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
A létesítmény egyelőre arra vár, hogy újra kinyithassanak.