Húsz évvel ezelőtt nagyot szólt, amikor a Bugatti piacra dobta az 1001 lóerős teljesítményű, 8 literes, 4 turbós W16-os benzinmotorral szerelt Veyront, amelynek kései leszármazottja, a szívó V16-ra épülő hibrid Tourbillon már 1800 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
Ennél is erősebb a cégcsoport tisztán elektromos Rimac Nevera R modellje, mely 2107 lóerős horvát hiperautó úgy gyorsul 100-ról 200-ra, mint a legdurvább Porsche Taycan 0-ról 100-ra: 2,2 másodperc alatt, a 0–100-at pedig alig 1,72 másodperc alatt abszolválja.
A BYD prémiummárkája, a YangWang tavaly rukkolt elő az U9-es elektromos sportkocsival, amely eddig „csak” 1306 lóerős volt, de most feltűnt belőle egy ennél is jelentősen erősebb, a Rimac Nevera R-t is kenterbe verő új verzió.

YangWang U9 Track Edition
MIIT
A YangWang U9 Track Editionben kerekenként egy-egy 755 lóerős villanymotor található, az összteljesítmény pedig eléri a 3020 lóerőt.
A megnövelt leszorítóerejű újdonság karbonszálas tetőt és 20 colos felnikre szerelt 325 milliméteres gumikat vonultat fel.
A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, mindenesetre az 1306 lóerős alapmodellel nemrégiben 391,91 km/h végsebességet értek el.

YangWang U9 Track Edition
MIIT

YangWang U9 Track Edition
MIIT