Kiszáll a Daimlerből a Renault
A Mercedes anyacégében lévő részvénypakettjüket 1,2 milliárd dollárért értékesítenék.
A Mercedes anyacégében lévő részvénypakettjüket 1,2 milliárd dollárért értékesítenék.
Csoportban próbálják elkerülni az autógyártók a visszahívások negatív hírértékét.
Csúcstechnológiás autóalkatrészeket készít a Vitesco Technologies.
Egyik szemük sír, a másik nevet: egyszerre kapott jó és rossz hírt Elon Musk autógyártója.
Európa megszüntetné a függést Ázsiától, de ez nem olyan egyszerű.
Évek óta nem osztott ki olyan kevés munkahelyteremtési támogatást a kormány, mint 2020-ban. Kiemelkedően nagy projekt nem volt, de az egy munkahelyre jutó átlagos támogatás összege nőtt. A legtöbb pénzt szokás szerint multik kapták, a magyarok közül kiemelhető Rhimkulov Ruszlan Új Selyemútra épülő logisztikai központja.
A koronavírus-járvány ellenére 7526 euró (2,7 millió forint) bónuszt kapnak a cég munkatársai.
Enyhébben érintette a járványhelyzet az ázsiai piacot, mint a nyugatit.
Közel harminc százalékkal esett vissza a termelésük az elmúlt évben.
Egyre nagyobb fordulatszámon pörög az autóipar átállása elektromos hajtásra, ezzel összefüggésben a gyártók új, illetve villanyosra átszerelt régi modellek dömpingjével keresik a vásárlók kegyeit. Azért belső égésű motorral hajtott és hibrid modellekből sem lesz hiány.
A vevők leginkább az 1 millió forint alatti és a 2-3 milliós autókat keresik a piacon.
Rég nem látott gonddal küzdenek világszerte a járműipari cégek: nincs elég chip, márpedig az nélkülözhetetlen a négy kereken guruló számítógépekhez. Nagyon úgy tűnik: elszámolta magát az autóipar, és felülbecsülte a koronavírus-járvány miatti visszaesést. A háttérben pedig felsejlenek az eddig nem kimondottan vetélytárs cégek, mint az Apple, a Sony vagy a Microsoft.
Kifogyott az elektronikai alkatrészekből az ismét lendületbe jött autóipari termelés.
Biatorbágyon, Székesfehérváron és Esztergomban vezetnek be új gyártási technológiákat. A japán cégek 4,5 milliárd forintot tesznek bele a projektekbe, a magyar kormány 2 milliárd forintot ad ehhez hozzá.
Mostanra a lízingcégek már 15,8 milliárd forinttal finanszírozták a vásárlásokat a nagycsaládosok autóvásárlását támogató állami programban.
Néhány napja mutatták be az EV600-as elektromos teherautót, és már az is megvan, hogy hol gyárthatják majd azt.
Az autóipar egyértelműen az elektromos meghajtás felé halad, és ez meg is látszik a mostani, leginkább figyelemre méltó járműveket összefoglaló gyűjtésünkben, ahol már háttérbe szorultak a hagyományos hajtású modellek.
A koronavírus-járvány többek közt az autóiparra is alaposan rányomta a bélyegét.
A vállalatot nehéz helyzetbe hozta a koronavírus-járvány, most viszont majdnem mindenki 328 ezer euróval (118 millió forinttal) lesz gazdagabb.