Tetszett a cikk?

A megtisztelő „legjobb márka” kategóriában az immár 108 éves német Miele a második helyre szorította az előző évben győztes Google-t, és a harmadik helyezett Porsche-t is megelőzte.

A „best brands” eléréshez nem egy zsűri szubjektív ítéletét kellett elnyerni, hanem két, igen fontos tényezőnek kellett megfelelni a GfK által végzett kutatásban. Egyrészt a jelenlegi, tényleges piaci sikernek, az ún. „Share of Market”-nek volt fontos szerepe, másrészt a márka attraktivitása a vevők számára, az ún. „Share of Soul” volt a rangsorolás alapja. Ez utóbbi esetében az emberek racionális és emocionális értékítéletét is vizsgálták. Így a „best brands” az első olyan,
a márkák pozícióját megmutató lista, mely a valós piaci szerepet és a pszichológiai attraktivitást is értékeli, mely kettős végül is meghatározza a jövőbeli sikereket. A Miele nemcsak a „legjobb cégmárka” díjat nyerte el, hanem a „legjobb termékmárka” kategóriában is az első öt között végzett. Érthető tehát, hogy a Magyarországon 2007. március 19 és május 31 közötti, mosógépekre, szárítógépekre és mosó-szárítógépekre érvényes visszavételi garanciával értékesített készülékek közül egyetlen egyet sem akartak visszaadni a vásárlók, akiknek 100%-os volt az  elégedettsége. A generációkon átívelő folyamatos fejlesztéseknek, a legendásan megbízható készülékeknek és a szolgáltatások magas színvonalának köszönhetően a Miele sikere teljesen megérdemelt.


www.miele.hu
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Trump fenekestül felforgatná az amerikai diplomáciát, kétszáz éve nem volt ekkora "reform"

Trump fenekestül felforgatná az amerikai diplomáciát, kétszáz éve nem volt ekkora "reform"

Agyvérzés okozhatta Ferenc pápa halálát

Agyvérzés okozhatta Ferenc pápa halálát

Húsvéthétfőtől szabadon járhat-kelhet Galambos Lajos

Húsvéthétfőtől szabadon járhat-kelhet Galambos Lajos

Magyar Péter barátnőjéről posztolt

Magyar Péter barátnőjéről posztolt