szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Elkezdett döcögni a karácsonyi reklámvonat, megjelentek az első ünnepi szpotok. Az olaszországi IKEA reklámja eddig verhetetlen: két férfi egy megrekedt liftben kénytelen karácsonyozni.

Karácsony 2018
Belevágtunk ismét, karácsonyra készülünk. Nem is nagyon tehetünk mást, hiszen közeledik, érkezik, mi pedig várjuk. Még akkor is, ha tudjuk, mennyit rohangálunk majd előtte, hányszor szeretnénk túl lenni rajta. De közben szeretjük, és ez a lényeg. A magunk részéről úgy döntöttünk, elkísérjük olvasóinkat vásárolni, ott leszünk, ha főz, ajándékot csomagol, beleszólunk, tippeket adunk. Fogadjanak el útitársnak!
Friss cikkek a témában

Az új szezonális IKEA-reklám ezúttal arra a jelenségre összpontosít, hogy bármennyire is a szeretet meg a család ünnepe a karácsony, sokan vannak, akik kénytelenek az otthonuktól távol tölteni az ünnepeket. Mondjuk egy éjszakai műszak miatt, vagy mert nincs is hova hazamenniük. A reklám állítása szerint 10-ből csak 7 ember karácsonyozik otthon, tehát három nem.

A DDB nevű nemzetközi reklámügynökség az olaszországi IKEA megrendelésére készítette el The Lift című kisfilmet, amely – ahogy ez már a jó reklámoknál lenni szokott – egy egyszerű, de annál frappánsabb ötleten alapul. Két idegen férfi beszorul az egyik IKEA-áruház liftjébe karácsony estéjén, elmegy az áram, nincs térerő, és mivel a felmentő sereg nem érkezik meg, így kénytelenek egymás társaságában, a bútoráruházban vett karácsonyi dekorációk felhasználásával a liftben karácsonyozni. Először csak sütis doboz kerül elő, aztán hamarosan felkerülnek a lift korlátjára az égősorok, a végén már a két férfi teljes karácsonyi puccban és meghitt hangulatban kártyázik a kartodobozokon.

A reklámot a linkre kattinta tudja megnyitni:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!