Karácsony 2018
Belevágtunk ismét, karácsonyra készülünk. Nem is nagyon tehetünk mást, hiszen közeledik, érkezik, mi pedig várjuk. Még akkor is, ha tudjuk, mennyit rohangálunk majd előtte, hányszor szeretnénk túl lenni rajta. De közben szeretjük, és ez a lényeg. A magunk részéről úgy döntöttünk, elkísérjük olvasóinkat vásárolni, ott leszünk, ha főz, ajándékot csomagol, beleszólunk, tippeket adunk. Fogadjanak el útitársnak!
Aki járt már valaha Írországban, tudhatja, hogy az ír kocsma több, mint szimpla alkoholszerző helyiség - sokkal inkább a közösségi élet aktív központja. Egy igazi ír kocsmában nem is nagyon lehet elkülönülve ücsörögni, mert ha más nem, a kocsmáros felhívja a figyelmet arra, hogy ezt itt ne, legyen oly jó a kedves vendég, hogy odaül egy társasághoz.
Hát pont ez a problémája idős férfinak is a JJ Hough's Singing Pub reklámjában: a technikai vívmányok miatt az emberek eltávolodtak egymástól, és már nem tudnak együtt időt tölteni. Az agilis öregúr ezt látva némiképp megkérdőjelezhető módszerhez folyamodik, hogy karácsonyra összeterelje a kocsmában a helyieket.
A reklámot a banagheri kocsma tulajdonosa, Gerald Hough rendezte, és nem titkolt célja az volt, hogy felhívja a figyelmet az okostelefonok hatásaira és a család fontosságára:
Nem akarom, hogy az embereknek elforduljanak a technikától, inkább azt, hogy egyensúlyra törekedjünk, és kicsit nagyobb harmónia legyen az analóg és a digitális emberek között.
Hough harmadik éve csinál karácsonyi reklámot a kocsmának. Az első főszereplője egy férfi volt, aki elveszíti az ajándékait, a második pedig azokra koncentrál, akik a karácsonyt magányosan töltik, és hogy a technika hogyan segíthet rajtuk.
(Mirror)