szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

120 ezer dolláros banán után jött az egycentes hasábkrumpli.

Akkora hype-ja banánnak utoljára Andy Warhol idején volt, mint a múlt héten, amikor az olasz művész, Maurizio Cattelan a Miamiban tartott Art Basel kiállításon banánokat ragasztott fel szigetelőszalaggal a falra, majd ezeket több tízezer dollárért árulta. El is kelt két gyümölcs 120 ezer dollárért.

David Datuna performanszművész pedig fogta magát, leszedte az egyik falra ragasztott banánt és megette, mint mondta, „éhes volt”.

A fura akciót lovagolja meg a Burger King, aki ugyanebben a stílusban egy sült krumplit ragasztott a falra, azt üzenve, hogy ha nincs pénzed a 120 ezer dolláros banánra, helyettesítsd egy eurócentes sült krumplival – vette észre a kreativ.hu.

Sőt, a brit Aldi is felvette a banánkesztyűt:

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!