Orbán Ráhel vágyott rá, közpénzből megcsinálják: NER-szálakkal, állami támogatással jön az immerzív színház
Legalább 2,5 milliárdos állami támogatással hoznak létre turisztikai attrakciónak szánt látványszínházat a Millenárison.
A meghitt karácsonyi pillanatok közben arra is felhívják a figyelmet, milyen sokszínű a társadalom.
Megható karácsonyi reklámot készített a H&M, amelyben Judy Garland Have Yourself a Merry Little Christmas című dalával kísérve meghitt karácsonyi pillanatoknak lehetünk szemtanúi.
A divatmárka reklámja azonban nemcsak arra hívja fel a figyelmet, hogy élvezzük az élet apró pillanatait, hanem arra is, milyen sokszínű a társadalom. A rengeteg romantikus jelenet között ugyanis helyet kapott egy meleg pár lépcsőházi csókja is – vette észre a Humenonline.
A három másodperces jelenet nem mindenkinek nyerte el a tetszését, a reklámra több negatív komment is érkezett a YouTube-on, emiatt a hozzászólásokat letiltották.
Már csak az a kérdés, vajon Boldog István fideszes országgyűlési képviselő kidobja-e a H&M ruháit, miután a Coca-Cola meleg párt ábrázoló plakátjai miatt korábban bojkottra szólított fel.
Legalább 2,5 milliárdos állami támogatással hoznak létre turisztikai attrakciónak szánt látványszínházat a Millenárison.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Érdekes részletek derültek ki az uniós külügyminiszterek hétfői tanácsülését követően, ahol Szijjártó Péter az Oroszországgal szembeni következő szankciós csomag vétóját jelentette be, Szlovákiával együtt.
Sokáig tartott, mire mindenkivel egyeztették, de keddtől máris hatályos.