szerző:
hvg.hu

Nem Magyarországon.

Leszbikus párral reklámozza kávéját a Douwe Egberts – szúrta ki a Humenonline. A kávégyártó cég negyven másodperces reklámfilmje Something to Share címen fut, és nagy sikert aratott a közösségi médiafelületeken.

A reklámban két fiatal lány csókolózni kezd, ám amint meghallják az érkező autó zaját odakintről, rögtön felpattannak a kanapéról, és az emeletre menekülnek. Az édesapa még épp elcsípi őket a lépcsőn, majd sms-ben kérdezi meg a lányát, hogy esetleg lehozza-e a barátnőjét egy kávéra.

A melegbarát marketingstratégiát követő Coca-Cola „Equal Love” című kampánya Magyarországon komoly botrányt okozott, Londonban viszont marketingdíjat kapott.

Mégis, hogy merészelik? - reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak

Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Sajátos erdőkerülők: jazzt játszanak a természet hangszerein

Sajátos erdőkerülők: jazzt játszanak a természet hangszerein

Ne vegyen szívgyógyszert az internetről

Ne vegyen szívgyógyszert az internetről

Pofonegyszerűen fékezhető lenne egy világjárvány terjedése

Pofonegyszerűen fékezhető lenne egy világjárvány terjedése

Felfedezte a NASA, hogy a Jupiter légkörének 0,25 százaléka víz

Felfedezte a NASA, hogy a Jupiter légkörének 0,25 százaléka víz

Még többet szánnak propagandára: 150 milliárd mehet kormányzati kommunikációra

Még többet szánnak propagandára: 150 milliárd mehet kormányzati kommunikációra

Merész számot mondott be az uniós költségvetésről szóló vitában Orbán

Merész számot mondott be az uniós költségvetésről szóló vitában Orbán