Leszbikus párral reklámozza kávéját a Douwe Egberts

Nem Magyarországon.

  • hvg.hu hvg.hu
Leszbikus párral reklámozza kávéját a Douwe Egberts

Leszbikus párral reklámozza kávéját a Douwe Egberts – szúrta ki a Humenonline. A kávégyártó cég negyven másodperces reklámfilmje Something to Share címen fut, és nagy sikert aratott a közösségi médiafelületeken.

A reklámban két fiatal lány csókolózni kezd, ám amint meghallják az érkező autó zaját odakintről, rögtön felpattannak a kanapéról, és az emeletre menekülnek. Az édesapa még épp elcsípi őket a lépcsőn, majd sms-ben kérdezi meg a lányát, hogy esetleg lehozza-e a barátnőjét egy kávéra.

A melegbarát marketingstratégiát követő Coca-Cola „Equal Love” című kampánya Magyarországon komoly botrányt okozott, Londonban viszont marketingdíjat kapott.

Mégis, hogy merészelik? - reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak

Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak.

Ilyen egyszerűen lopták el egy nő több száz millió forintot érő budai telkét

Ilyen egyszerűen lopták el egy nő több száz millió forintot érő budai telkét

Nyolc nap leforgása alatt elajándékoztak, majd eladtak egy jelenleg 300-400 millió forintot érő telket Budapest XII. kerületében – mindezt úgy, hogy a tulajdonos erről semmit sem tudott. Azóta egy konténer is megjelent a területen, a csalás áldozata pedig nem tehetne semmit egy esetleges építkezés ellen sem, mert jogilag már nem az övé a telek. A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.