szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A színésznő egy reklámban játszotta újra karrierjének egyik legikonikusabb és legviccesebb jelenetét.

A Hellmann’s reklámstratégái ahhoz a régi és jól bevált marketingfogáshoz nyúltak kreatív módon új kampányukkal, amely szerint nővel és szexszel bármit el lehet adni. A bikiniben kocsit mosó lányok helyett azonban szofisztikáltabban aknázták ki az erotikában rejlő potenciált, és megidézték egy igazi romkomklasszikus kultikussá vált jelenetét.

Meg Ryan 36 évvel ezelőtt bizonyította be a kétkedő Billy Crystalnak fényes nappal egy étterem kellős közepén, hogy igenis, egy nő bármikor képes hitelesen orgazmust színlelni, és a férfi nem tudná megmondani a különbséget valódi és megjátszott élvezet között:

We’ll Have What She’s Having | When Harry Met Sally | Prime Video

Talk about a mind-blowing meal 😏 #WhenHarryMetSally is streaming now on Prime Video. Don’t be a stranger. Subscribe to our channel: https://bit.ly/36VFVaG Follow us on TikTok, Instagram and Facebook: https://www.tiktok.com/@primevideoaunz https://www.facebook.com/PrimeVideoAUNZ/ https://www.instagram.com/primevideoaunz https://www.primevideo.com/ #MegRyan #BillyCrystal

Az 1989-es Harry és Sally című romantikus vígjáték fenti epizódját álmodta újra a majonézmárka, reklámjukban újraegyesítették a film főszereplőit, a jelenleg 63 éves Meg Ryant és a 76 éves Billy Crystalt. A csavar és a humor forrása ezúttal a szószban rejlik – a kezdetben unalmas szendvics jól megmajonézezve már földöntúli gyönyörhöz juttatja a nőt, az i-re a pontot pedig a Hellmann’s ugyancsak erotikus képzettársításokat magában foglaló szlogenje teszi fel: It hits the spot („Pont jó helyre ment” / „Eléri a kívánt hatást”).

When Sally Met Hellmann’s – Big Game :60

When Sally Met Hellmann’s WHEN HARRY MET SALLY and all related characters and elements © & ™ Warner Bros. Entertainment Inc. (s25)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!