Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A Gazdasági Versenyhivatalhoz fordul és az Európai Bizottságnál is panaszt emel a Malév visszaállamosítása miatt a Travel Service, a WizzAirhez hasonlóan – írta csütörtöki számában a Napi Gazdaság, amely szerint a charterpiac megérzi a nemzeti légitársaságnak nyújtott állami mankót.
Farkas Attila, a cseh központú chartertársaság, a Travel Service ügyvezető igazgatója a lapnak azt nyilatkozta: megítélésük szerint a Malév már az állami tőkejuttatásban és a fenntartási költségek viselésében bízva árazta be több menetrend szerint közlekedő, ám idegenforgalmi célpontnak számító járatának díjtételeit.
A szakember szerint a Malév által Larnacába és Palma de Mallorcára kiajánlott viteldíjból nem üzemeltethető nyereségesen egyetlen járat sem. Az utazási irodák persze kapnak az alkalmon és leszerződnek ilyen díjak mellett a Malévval, ami a charterüzletben érdekelt többi vállalkozás ellehetetlenüléséhez vezet.
Farkas Attila elmondta azt is: voltak terveik a Malév bukására is: számításaik szerint akár egy hónap alatt - a Malév-flottából 10 gépet átvéve - újraindították volna a Budapestről induló vonalak zömét. Szerinte cégük és a WizzAir lényegében képes lenne kiszolgálni a budapesti utasokat.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.