szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Mai Piac szaklap és a Nielsen piackutató közösen osztotta ki az idei év Sikertermék díjait a kereskedők által legsikeresebbnek ítélt, újonnan bevezetett termékeknek.

A Mai Piac szaklap és a Nielsen május 20-án rendezte meg az idei Sikertermék díjátadót. A 16 vizsgált termékkategóriában azt a három legjobb terméket díjazták, amelyek piacra dobása a kereskedők megítélése szerint a legeredményesebbnek bizonyult, és amelyek várhatóan a jövőben is meghatározóak lesznek az adott termékcsoporton belül.

A piackutató cég kérdezőbiztosai március végéig az elmúlt időszak legsikeresebb innovációiról kérdezték meg országszerte tizenöt üzletlánc egységeinek vezetőit, továbbá önálló boltok működtetőit. A kérdőíven nyolc élelmiszer-kategória újdonságai szerepeltek, az édességektől a tejtermékekig. Ugyanígy nyolc vegyiáru- és kozmetikum-kategóriában értékelték a kereskedők új termékek bevezetését, a babaápolási cikkektől a tisztálkodószerekig.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Vállalkozás

Mi lesz 2010 sikerterméke?

A Nielsen munkatársai március elején elkezdték a kereskedők körében a Sikertermék 2010 versenyhez tartozó felmérést. A Mai Piac és a Nielsen által hagyományosan, évente közösen kiírt verseny célja, hogy megállapítsa, melyek a piac legeredményesebb innovatív termékei adott időszakban.