Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A mobilinternet és a nem hangalapú bevételek a harmadik negyedévben is javították a Telenor Magyarország eredményét az idei előző negyedévekhez képest, a társaság 41,7 milliárd forint bevétel mellett 15,7 milliárd forint kamat- és adófizetés, valamint értékcsökkenés előtti eredményt (EBITDA) ért el, alacsonyabbat az egy évvel korábbinál.
Tavaly ugyanebben az időszakban a társaság bevétele 42,4 milliárd forint volt, az EBITDA pedig 21 milliárd forint volt. A cég az idén az első negyedévben 37,55 milliárd forint, a másodikban 39,636 milliárd forint bevételt ért el, míg az eredménye 13,1, illetve 14,2 milliárd forint volt.
A közlemény idézi Christopher Laskát, a cég vezérigazgatóját, aki elmondta, a harmadik negyedévben folytatódó előző negyedévi trend már tükrözi a hálózatmodernizációs program és az új szolgáltatásaik sikerét. A Telenor elemzése alapján a harmadik negyedév árbevétele szabályozási és gazdasági tényezők - a hívásvégződtetési díjak csökkentése és a magyar háztartások alacsonyabb vásárlóereje - miatt csökkent az előző év megfelelő időszakával összehasonlítva. Ez a változás azonban a 2011. második negyedévi csökkenéshez képest javuló trendet mutat.
A szezonalitásból eredően az EBITDA értéke már kedvezőbb 2011 korábbi negyedéveihez viszonyítva, de nem éri el még a 2010-es szintet, főként a távközlési különadó és a folyamatban lévő hálózatmodernizáció nyomán felmerült magasabb értékcsökkenési költségek miatt. A társaságnak a harmadik negyedév végén 3,523 millió előfizetője volt, számuk 24 ezerrel kevesebb, mint egy évvel korábban.
Az egy előfizetőre jutó átlagos havi díj 3655 forint volt, szemben a tavalyi 3762 forinttal. Az idei korábbi negyedévekben ez az összeg 3279, valamint 3526 forint volt. A harmadik negyedévben beruházásokra 2,15 milliárd forintot költött a Telenor, míg tavaly ilyenkor 1,6 milliárd forintot.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.