Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Nem csak Magyarországon publikáltak a napokban listát a milliárdosokról, a Bloomberg összeszedte azokat az embereket, akik a leggazdagabbak a világon. A listán ott vannak az évek óta látott nevek, ám a hírügynökségnél azt is elmondták, hogyan tudtak olyan gazdagokról információt szerezni, akik egyáltalán nincsenek a reflektorfényben.
Nem csak Magyarországon publikáltak a napokban listát a milliárdosokról, a Bloomberg összeszedte azokat az embereket, akik a leggazdagabbak a világon. A listán ott vannak az évek óta látott nevek, ám a hírügynökségnél azt is elmondták, hogyan tudtak olyan gazdagokról információt szerezni, akik egyáltalán nincsenek a reflektorfényben.
Az információk egy részének megszerzése akár egy James Bond filmben történtekhez hasonlóan zajlott – mondta a Business Insidernek a Bloomberg listájának összeszedését koordináló szerkesztő. Matthew Miller kifejtette, hogy volt olyan eset, amikor tudták, hogy gazdagok egy csoportja egy bizonyos párizsi bárban találkozik, ezt viszont igazolni kellett egy helyszíni emberrel is, akit vonatra ültettek és elküldtek Párizsba, hogy nézze meg, tényleg abban az étteremben társalognak-e a szupergazdagok.
Az adatbegyűjtés másik része ugyanakkor egyáltalán nem ennyire izgalmas. Excel-táblázatokat kell végigbogarászni és cégneveket végignézni. A legjobb módszer az, ha végigvesszük a legnagyobb amerikai gyorsétteremláncokat – emelte ki Miller. Így találták meg például Lynsi Torrest. A 30 éves nő a tulajdonosa a nyugati part népszerű étteremláncának, az In-N-Out Burgernek. A cég értékét 1,1 milliárd dollárra tartják, így a nő az egyik legfiatalabb milliárdos a világon, ám eddig még soha nem szerepelt semmilyen milliárdosokat felölelő listán, teljesen privát életet él.
A Bloomberg szerkesztőjének csapata az elmúlt egy év során 90, eddig nem dokumentált dollármilliárdost talált, melyek közül többen felfértek az idei 100 leggazdagabb listájára is.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.
A Tisza Párt szerint visszataszító, hogy a Fidesz és a propagandája az önkénteseik után kutakodnak.
Az „aki akar, az dolgozhat” kijelentés ugyanakkor számos vidéken nem több, mint hiú ábránd.
A parkoláson évente 120 millió forintot tud megtakarítani a Hegyvidék, a közétkeztetés ára nem nőtt, és több üzemeltetési munka is olcsóbb lett az új közbeszerzési rendszerben.
El lehet-e ítélni valakit egy fiatal lány haláláért, ha az illető a tett időpontjában egy másik kontinensen ült a számítógépe előtt?