szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Szinte minden hazai biztosító elindította az adókedvezményes nyugdíjbiztosítását és az első hónapok tapasztalatai szerint van is igény a termékekre – olvasható a Világgazdaság csütörtöki összeállításában.

Az ING Motiva Nyugdíjbiztosításából már 1200-at eladtak, és 1500 ajánlat van kint az ügyfeleknél, az Aegonnál két hónap után több száznál tart a megkötött szerződések száma, és arra számítanak, hogy a következő években több tízezerre nőhet az ügyfélszám. Más biztosító konkrétabb értékesítési adatot nem közölt, azt viszont többen is jelezték, hogy magas hányadot tesz ki az új szerződéseken belül a nyugdíjbiztosítások aránya.

Az Uniqánál minden második eladott életbiztosítás nyugdíjbiztosítás, a K&H-nál az egyszeri díjas szerződések harmada, a Postánál az összes folyamatos díjú termék 45 százaléka ide tartozik.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!