Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A legtöbb cél él olyan praktikákkal, melyeken keresztül azt igyekeznek elérni, hogy minél többet költsünk náluk. A vállalatok ráadásul már igen korán felismerték, hogy az emberek nem csak racionálisan cselekednek, hanem az érzelmek után is mennek. Sokan ezt használják ki.
Volt már olyan, hogy nem az eszére hallgatott egy termék, szolgáltatás megvásárlásakor, hanem az érzelmei vezérelték? Minden bizonnyal igen, ráadásul a cégek nagyon is jól tudják azt, hogy az embereket sokszor az érzelmeik vezénylik. Ezért különböző taktikákat, trükköket vetnek be azért, hogy több pénzt hagyjunk ott náluk. A Huffington Post most ezekből szedett össze egy tucatot:
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.