Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Tizenegy év után történt váltás a foci pénzügyi mezőnyének élén.
A Manchester United lett idén a világ leggazdagabb futballklubja – számolta ki a Deloitte. Az angol csapat az előző szezonban 689 millió euró bevételt ért el, így 2004 óta először nem a Real Madrid számít a leggazdagabbnak. A spanyol klub – amely az UEFA szerint az előző gazdasági évben még a legnagyobb bevételt produkálta, igaz, az átigazolási díjakat nem számolva – rögtön két helyet esett a listán, a második továbbra is a Barcelona maradt.
A Manchester United azért tudott ennyire meggazdagodni, mert a reklámbevételekben ritka jó szezonjuk volt. A legnagyobb fogás egyértelműen az Adidasszal megkötött tízéves szerződés, de az Uber és az Apollo Tyres is a szponzoraik közé került.
Az angol focit segíti az is, hogy a Premier League 5,1 milliárd fontról szóló tévészerződést kötött a következő három évre a közvetítési jogokról. Nem véletlen, hogy a világ húsz leggazdagabb klubja között nyolc angol is van. Sőt, a Deloitte még ennél is tovább megy: azt sem tartják kizártnak, hogy egy év múlva ilyenkor a top 30-ban ott legyen a Premier League mind a húsz csapata.
A világ leggazdagabb futballklubjai a 2015-16-os szezon után |
1. Manchester United 2. Barcelona 3. Real Madrid 4. Bayern München 5. Manchester City 6. Paris Saint-Germain 7. Arsenal 8. Chelsea 9. Liverpool 10. Juventus |
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.