Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Tíz százalékkal nőtt a tömény italok forgalma egyetlen év alatt. Év közben a félliteres kiszerelés a legnépszerűbb, aztán jön a karácsony.
Összesen 89 milliárd forintot költöttek a magyarok égetett szeszes italra tavaly szeptember és idén augusztus között, ami 10 százalék növekedés az egy évvel korábbihoz képest – írta meg a Világgazdaság. A legtöbben gyomorkeserűt isznak, az eladott égetett szeszek 27 százaléka ebbe a kategóriába tartozik. A lista második helyén a vodka áll 24 százalékkal, a harmadik pedig a pálinka 17 százalékkal.
A gyomorkeserűkre ebben a 12 hónapban 24 milliárd forintot költöttek a vásárlók, több mint 48 ezer hektoliternyit vettek. Az év legnagyobb részében a félliteres kiszerelés volt a legnépszerűbb, kivéve karácsonykor, amikor a 7 decis üvegeket vették a legtöbben.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Hollandok tömegei vesztették el napok alatt életük minden megtakarítását, amikor 1637-ben összeomlott a tulipánpiac – az elrettentő példa évszázadok óta alapja a túltermelésről és a spekulációról megírt elméleteknek. Az egészben annyi a szépséghiba, hogy talán meg sem történt. Vagy legalábbis nem úgy, mint ahogy évszázadokon át hitték.
Magyarország, Szlovákia és Románia sincs jó helyzetben.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát, és már simán csak lop.