Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A kelenföldi pályaudvar épülete a 4-es metró megépülésekor nem lett felújítva, a nyár folyamán az aluljáróba költözteti a pénztárakat onnan a MÁV.
A MÁV a nyár folyamán leköltözteti az aluljáróba a Kelenföldi pályaudvar pénztárait, írja a Magyar Nemzet. Lapunk már korábban megírta, hogy a pénztárak az aluljáróba költöznek, a folyamat már így is csúszásban van.
Jelenleg a műemléki védettségű, de lepusztult állapotú állomásépületben üzemelnek a pénztárak, noha az aluljáróban is lehet vonatjegyet venni automatákból, illetve a BKK ügyfélközpontjában.
Az 1861-ben épített régi felvételi épületet legutóbb 1984-ben újították fel, a 4-es metró építésekor új aluljáró épült, és a vasúti peronok is megújultak, de az épülethez akkor nem nyúltak.
A metróaluljáróból azonban közvetlenül fel lehet jutni a vonatokhoz, az állomásépület a metróvégállomáshoz képest kiesik, úgyhogy a költöztetés ebből a szempontból logikus.
Az Etele tér környékén azonban komoly fejlesztések vannak kilátásban – oda kerül az 1-es villamos végállomása, épül a Budapest One irodanegyed, ezért a felújítás igencsak időszerű lenne.
De a Magyar Nemzet szerint lehet, hogy ezt nem a MÁV teheti majd meg, mivel az épületet eladhatják.
A MÁV korábban azt is bejelentette, komoly állomásfelújítási programba kezd. A Nyugati és a Keleti pályaudvarról kitelepítették a bódékat, és előkészítik az állomásépületek felújítását.
Korábban lapunknak Homolya Róbert MÁV-os elnök-vezérigazgató azt mondta, még az idén sor kerülhet Zugló és Kőbánya alsó felújítására is.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.