Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Hivatalosan még nem erősítették meg, de az Index szerint mégis szinte biztosra vehető, hogy Mészáros Lőrinc és a MET Holding a jövőben közösen birtokolja és működteti a Tigáz Zrt-t.
Nem sokkal azután, hogy bejelentették a T-Systems megvételét, újabb fontos hír várható, mégpedig az, hogy Mészáros Lőrinc valamelyik érdekeltsége és a MET-csoport közli:
a jövőben együtt birtokolják és működtetik a Tigáz Zrt-t, Magyarország legnagyobb gázelosztóját
- írja az Index energiaipari forrásokra hivatkozva. A hírt nem erősítették meg a lapnak, amely ennek ellenére is szinte biztosra veszi a bejelentést. A Tigáz honlapján talált leírás szerint a cég tavaly júniusban került a svájci székhelyű MET Csoport tulajdonába, a korábbi tulajdonos ENI-től a részvények csaknem 99 százalékát megvéve. Az Index szerint egyelőre nem világos, milyen formációban működteti majd a két cégcsoport a Tigázt, de tulajdonviszonyok miatt valamiképpen Mészáros Lőrincéknek kell bevásárolniuk.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Egy akvizíció során a vételár mellett az adózási következményeket is hasznos számba venni a tranzakció tervezésekor.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Kvízjátékunk egyszerű: a négy megadott névből három a képzelet szüleménye, egy pedig valóban létezik. De vajon melyik?
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.