Ha gyorsan osztogatni kezdene a kormány, elfelejtenék a választók az elmúlt három évet?
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
Legalább hatvan százalékkal esett vissza a forgalom a kijárási korlátozások bevezetése óta.
Kisebbek a torlódások a koronavírus-járvány miatti kijárási korlátozás idején, ezért nyugodtabb körülmények között tudja végezni az útfelújítási és -karbantartási munkákat a Magyar Közút – írja a Magyar Nemzet.
Amióta életbe lépett a kijárási korlátozás, látványosan kevesebb járművel lehet találkozni: a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. adatai szerint 60 százalékkal esett vissza a forgalom a magyarországi főutakon. Ez a helyzet ugyanakkor lehetőséget jelent a közutakon dolgozóknak.
Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút kommunikációs vezetője azt mondta a lapnak, hogy a forgalomkorlátozásokkal járó munkák szinte nem okoznak torlódásokat, kevesebb baleset történik, az utakon dolgozók nagyobb biztonságban tudják elvégezni a feladataikat.
Idén a tervek szerint 187 projektben 582 kilométernyi út újul meg, mintegy 95 milliárd forint értékben.
A rekonstrukciós munkák mellett a Magyar Közút kiemelt feladata a gyorsforgalmi utak mentén található pihenőhelyek napi fertőtlenítése.
(Képünk illusztráció)
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
A filozófus nem hiszi, hogy Magyar Péter a liberális demokrácia helyreállításának bajnoka lesz.
Május vége óta többször is el kellett halasztani a misszió indítását.
Sőt, ennél is nagyobbak lehettek az elbocsátások.
Szívbillentyű-megnagyobbodása volt a politikusnak.
Az egykori teniszező abban sem biztos, hogy egyáltalán beengednék az országba.
A főpolgármester szerint nagyon hiányzott a fővárosnak az a 10 milliárd, amit most visszakapnak.
Felszólította Tel-Aviv és Haifa lakóit, hogy hagyják el a térséget.
A volt államfőt arról is kérdezték, mi volt a legnehezebb feladata.