Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Támogatást kér az európai repülőgépgyártó óriás.
Óriási pénzeket veszítünk a koronavírus-járvány miatt – tájékoztatta az Airbus főnöke a repülőgépgyártó óriás munkatársait. A héten teszi közzé az első negyedév eredményeit az európai cég, amely uniós, illetve nemzetállami támogatás nélkül aligha úszhatja meg a koronavírus-válságot – jósolják a BBC-nek nyilatkozó szakértők.
Guillaume Faury vezérigazgató arra figyelmeztette az Airbus több mint 135 ezer munkatársát, hogy elbocsátási hullám várható, mert enélkül a cég nem élné túl a válságot. Franciaországban 3000 munkavállaló bérét már jelentős részben átvállalta a francia állam.
Pedig az év elején még minden rendben volt: "Nagyon pozitívról nagyon negatívra változtak az Airbus kilátásai a légiforgalom leállása miatt. Jelenleg gyakorlatilag nincsenek rendelések." Így összegezte a repülőgépgyártás helyzetét a Flight Global repülési portál főnöke. Greg Waldron szerint az Airbus csakis uniós támogatással kecmereghet ki a minden korábbinál nagyobb válságból.
Európának túlságosan fontos az Airbus.
Az Európai Unió nem hagyja majd elmerülni az Airbust – véli a szakértő. Ezzel együtt is "óriási elbocsátásokra kell felkészülni. A jövőben egy sokkal karcsúbb Airbust látunk majd" – jósolja a Flight Global portál főnöke a Bloombergnek.
A nagy vetélytárs, a Boeing még rosszabbul áll. Az amerikai óriás már a légiforgalom leállása előtt is katasztrofális helyzetben volt, mert legnépszerűbb gépéről kiderült: megbízhatatlan. A 737 Max gépeket földre parancsolták, és hiába vártak a felszállási engedélyre, mert a hibás szoftver kijavítása nem sikerült. A Boeing már emiatt is állami segítségért kilincselt Washingtonban, a vírusválságot pedig aligha élheti túl Trump támogatása nélkül.
Ráadásul szombaton újabb csapás érte a Boeingot: a brazil Embraerrel felmondtak egy 4,2 milliárd dolláros szerződést. Bár az USA-ban azt mondják, hogy ennek nincs köze a koronavírus-válsághoz, de a BBC szerint az elemzők jelentős része közvetlen összefüggést lát, hiszen a légiforgalom leállása az Airbushoz hasonlóan lehetetlen helyzetbe hozta az amerikai repülőgépgyártó óriást is.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.