Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Idén talán visszatérhet a világ légiutas-forgalma az utazási korlátozások előtti szint nagyjából felére.
A globális légiutas-forgalom rekord mértékben, a repült kilométerekkel számolva 66 százalékkal csökkent tavaly a koronavírus-járvány miatt – közölte a Nemzetközi Légiközlekedési Szervezet (IATA). Ha az utasok számát nézik, akkor egy kicsivel kisebb csak a visszaesés: tavaly 1,8 milliárd ember szállt repülőre, míg 2019-ben számuk 4,5 milliárd volt.
Decemberben az egy évvel korábbihoz képest a nemzetközi járatoknál 85 százalékos, a belföldi járatoknál pedig 70 százalékos volt a csökkenés.
Alexandre de Juniac, a IATA egyik elnökségi tagja sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a szervezet becslései szerint az idén a 2019-es szint nagyjából felére kapaszkodhat vissza a légiutas-forgalom. Hozzátette, hogy az év eleje óta bevezetett újabb utazási korlátozások miatt még ezt a mérsékelt kilátás is túl optimista lehet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Már érthető, miért rendeltek 3000 darab új, kínainak tűnő nyomkövetős okosórát a hatóságok, miközben ennek csak alig több mint a harmada van használatban raboknál és bűnügyi felügyelet alatt állóknál. Az eszköz pontossága mellett az is kérdés, van-e jogalap távol tartani azokat, akiket veszélyesnek ítéltek a védett személyekre nézve.