szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A jelszó: sokszínűség és fenntarthatóság.

A mesterséges intelligencia által kreált divatmodellekkel egészíti ki a céges felületein megjelenő embereket a Levi’s. A leginkább farmerjairól ismert amerikai ruhagyártó a holland Lalaland.ai céggel együttműködésben robotokkal „állít elő” hiperrealisztikus emberábrázolásokat „minden alkatban, korban, méretben és bőrszínben”, amelyek megjelennek a webshopban és az applikációjukban.

Mint a Levi Strauss Co. a közleményében fogalmaz: az együttműködés célja az, hogy „növeljék a modellek számát és sokszínűségét, méghozzá fenntartható módon”. Azt is hozzáteszik azonban, hogy a „mesterséges intelligencia valószínűleg soha nem fogja teljes egészében lecserélni az embereket”.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!