Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Akkor fog majd kevesebbe kerülni a benzin, ha nem lesz ekkora a kereslet rá – írta a Mol vezére, aki szerint sötét felhő Európa felett, hogy az EU visszaszorítaná a hagyományos hajtású autókat.
A Mandinerbe írt cikket Hernádi Zsolt arról, hogy mi vár a hagyományos autók európai piacára és így az üzemanyagpiacra. A Mol elnök-vezérigazgatója azzal indított: ugyan mindenki az üzemanyagárakról beszél most, a hosszú távú fejleményekre is figyelni kell. Tizenöt év múlva olcsó lesz a benzin, akkorra ugyanis már lecsökken a kereslet.
Abban persze semmi meglepő nincs, hogy a Mol első embere „a kontinensünk feletti sötét felhőknek” és önfeladásnak látja azt, hogy az EU 2035-től nem engedné a hagyományos hajtású autók értékesítését, emiatt például a Volvo befejezte a dízelautók gyártását. A villanyautók betörése sem túl gyors, mert most még nincs jó töltési infrastruktúra.
„A zöld rendszám pedig nem vált meg minket a klímaváltozás bűnétől” – teszi hozzá. A zöldítés átmenettel fog megvalósulni, a hagyományos motorok nagyjából 2050-ig velünk maradnak. Az európai politikának pedig úgy kell tennie a zöld közlekedésért, hogy közben támogatja a kontinens iparát is – írta Hernádi.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja. HVG-portré.