Nem félünk eléggé
Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.
Akkor fog majd kevesebbe kerülni a benzin, ha nem lesz ekkora a kereslet rá – írta a Mol vezére, aki szerint sötét felhő Európa felett, hogy az EU visszaszorítaná a hagyományos hajtású autókat.
A Mandinerbe írt cikket Hernádi Zsolt arról, hogy mi vár a hagyományos autók európai piacára és így az üzemanyagpiacra. A Mol elnök-vezérigazgatója azzal indított: ugyan mindenki az üzemanyagárakról beszél most, a hosszú távú fejleményekre is figyelni kell. Tizenöt év múlva olcsó lesz a benzin, akkorra ugyanis már lecsökken a kereslet.
Abban persze semmi meglepő nincs, hogy a Mol első embere „a kontinensünk feletti sötét felhőknek” és önfeladásnak látja azt, hogy az EU 2035-től nem engedné a hagyományos hajtású autók értékesítését, emiatt például a Volvo befejezte a dízelautók gyártását. A villanyautók betörése sem túl gyors, mert most még nincs jó töltési infrastruktúra.
„A zöld rendszám pedig nem vált meg minket a klímaváltozás bűnétől” – teszi hozzá. A zöldítés átmenettel fog megvalósulni, a hagyományos motorok nagyjából 2050-ig velünk maradnak. Az európai politikának pedig úgy kell tennie a zöld közlekedésért, hogy közben támogatja a kontinens iparát is – írta Hernádi.
Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.
A vállalkozások számára egyre vonzóbb lehetőség saját célra villamos energiát termelni, különösen a napenergia hasznosítása révén.
A forint jelentős árfolyamingadozása érdemben megnehezíti az olyan beruházások finanszírozását, amelyek importhányadot tartalmaznak.
Amióta a légitársaságok súlyos tízezreket számolnak fel a poggyászért, az nyer, aki megtanul praktikusan pakolni. Jobb előre felkészülni, hogy amikor tényleg odajutunk, pár perc alatt végezzünk vele, és a helyszűke se okozzon gondot. Íme tíz tipp egy veterán utazótól, hogy indulás előtt és után is flottul menjen minden.
Lehetséges forgatókönyvek.
Erről ír a világsajtó.
Furcsa részeletek derültek ki a HUN-REN Irányító Testületének üléséről. Miért szavaz valaki igennel az átalakításra, ha aztán lemond?