„Ebbe a tükörbe nehéz belenézni” – unokájuk fotózta végig Marika és Sándor tízéves búcsúját
Szajki Bálint fotóriporter éveken át dokumentálta, ahogy nagymamája otthon ápolja súlyos beteg nagypapáját.
Már egy alföldi autópálya esetében sem meglepő a kilométerenként 8 milliárd forintos költség.
Sorra dőlnek meg az árrekordok, megállíthatatlanul drágulnak az út- és hídépítési projektek – írja a 24.hu. A lap szerint elszabadult a pokol az ágazatban: míg korábban kilométerenként 4-5 milliárd forintos árnál már túlárazást kiáltott a szakma, mostanra megszokottá vált a 8-10 milliárd forintos kilométerenkénti ár is, nem beszélve a több száz milliós hídépítésekről.
Összeszedtek pár hídrekordot:
Ezek még az MSZP–SZDSZ-kormányok idején épültek, azóta még jobban elszálltak a sokszor ugyancsak fölöslegesnek ítélt projektek árai, mint például a Mohácsnál 294 milliárdért felépíteni tervezett új híd.
És íme néhány útépítési rekord:
Bár a drágulásban közrejátszhat a túlárazás, vagyis a lopás is, a lap szerint számottevő az építőipari termelői árak általános emelkedése, ami például a KSH szerint 2016–2023 között 218 százalékos volt, de ha csak az útépítést nézzük, 195 százalékos volt a drágulás.
Szajki Bálint fotóriporter éveken át dokumentálta, ahogy nagymamája otthon ápolja súlyos beteg nagypapáját.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
Szerinte negatív hírverés zajlik a dakotázós megjegyzése nyomán.
Múktkor is megígérte, aztán változtak. Szavazzon, ön hisz-e a miniszternek.
Igyekeznek javítani a munkaerő-hatékonyságon.
Az ukránellenes felszólalásokban a Fidesz élen járt.
A lap szerint a Fideszen belül is törésvonalakat okoz az egyre szélsőségesebb kormányzás.