szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Csörög a telefon. Felvesszük és bankunk egyik munkatársa számlaadatainkról kezd faggatni minket, ez pedig gyanússá válik. Jobb esetben letesszük a telefont, rosszabb esetben csalók áldozataivá válunk. Manapság már napról napra változnak a csalók módszerei, így érdemes követni a trendeket és ismerni a legfontosabb figyelmeztető jeleket.

Milyen adatainkat ne adjuk meg soha telefonon, ha valaki a bank munkatársának kiadva magát keres? Mit tegyünk, ha rájövünk, csalás áldozatai lettünk? Mit tesz a bank, hogy megvédjen minket?

Ezekre a kérdésekre is keressük a választ a Kasszakulcs e heti adásában. Szőllősi Lili és Sztojcsev Iván vendége ezúttal Ragó István, a Raiffeisen Bank biztonsági vezetője volt.

Váltsd velünk valóra! – A műsort a Raiffeisen Bank támogatja.


Kövesse és hallgassa meg a Kasszakulcs műsorait az alábbi platformok bármelyikén:
 SpotifyApple Podcasts.

Vagy iratkozzon fel a HVG Podcastok csatornájára itt: SpotifyApple PodcastsSoundCloudYouTube

No Title

No Description

  • 01:22 Mik a leggyakoribb csalástípusok?
  • 04:10 Milyen kérdésekből tudhatjuk biztosan, hogy csaló hív?
  • 06:55 Az adathalászaton kívül mivel próbálkozhatnak?
  • 10:24 Mi van, ha tényleg a bankunk akar elérni minket?
  • 12:25 Mit tegyünk, ha rajtakaptunk valakit a csaláson, vagy akár csak gyanakszunk?
  • 17:06 Milyen saját biztonsági szűrőrendszere van a bankoknak?



HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!