szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Sok a panasz: felszívódó futárok, eltűnő csomagok, néma ügyfélszolgálat. Az NKFH vizsgálni kezdte a Temu hazai futárcégét, az iMile Hungary-t.

Nem tudják elérni a futárokat, az ügyfélszolgálat nem elérhető, a rendelt áru nem érkezik meg, a pénzüket pedig elveszítik – idézi a a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) a Temu új hazai futárcégével, az iMile Hungaryvel kapcsolatban a közösségi médián szaporodó panaszokat, amik miatt vizsgálatot is indítottak a cég ellen. 

A hatóság jelezte: határozottan fellépnek a magyar futárcéggel szemben, amennyiben az nem teljesíti jogszabályi kötelezettségét. Egyúttal felhívták minden vállalkozás figyelmét, hogy teljesítsék „a jogszabályi és a fogyasztókkal kötött szerződésben vállalt előírásokat”, ellenkező esetben a hatóság a lehető legszigorúbban fellép a fogyasztói jogok érvényesítése érdekében.

A fogyasztókat pedig emlékeztették, hogy ilyen panaszaikkal megkereshetik akár a postai szolgáltatók általános hatósági felügyeletét ellátó NMHH-t, akár az NKFH-t, de a kormányhivatalokhoz is fordulhatnak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!