Tetszett a cikk?

Hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki az ügyfelekkel egy új valóságban?

A reklámozásban is módot kell találnunk valódi kapcsolatok kiépítésére, az ügyfelek bevonására, valamint párbeszéd és bizalom kiépítésére. A kötetben felvázolt Marketing Interakció Tervezés pontosan ezekre helyezi a hangsúlyt: hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki az ügyfelekkel egy új valóságban, felhasználva mind a régi, mind az új eszközöket, de új megközelítésben. Ahelyett, hogy csak reklámoznánk.

Kiadónktól rendelve:
 3510 Ft
Kiadónktól HVG-klubkártyával: 3120 Ft
Díjmentes házhoz szállítással!

Kiadás éve: 2009
Oldalszám: 220
Látogasson el megújult weboldalunkra!

MEGRENDELÉS
A megrendelt könyveket a GTR segítségével az ország bármely pontjára díjmentesen szállítjuk az Ön által megadott címre.
Megszökött egy orosz újságíró a házi őrizetből

Megszökött egy orosz újságíró a házi őrizetből

Orvosai elárulták, mi okozta Ferenc pápa halálát

Orvosai elárulták, mi okozta Ferenc pápa halálát

Itt az új palackvisszaváltó automata, de ezzel nem a boltokban fog találkozni

Itt az új palackvisszaváltó automata, de ezzel nem a boltokban fog találkozni

Két bakival zárult a Hunyadi-sorozat

Két bakival zárult a Hunyadi-sorozat