Tetszett a cikk?

Hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki az ügyfelekkel egy új valóságban?

A reklámozásban is módot kell találnunk valódi kapcsolatok kiépítésére, az ügyfelek bevonására, valamint párbeszéd és bizalom kiépítésére. A kötetben felvázolt Marketing Interakció Tervezés pontosan ezekre helyezi a hangsúlyt: hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki az ügyfelekkel egy új valóságban, felhasználva mind a régi, mind az új eszközöket, de új megközelítésben. Ahelyett, hogy csak reklámoznánk.

Kiadónktól rendelve:
 3510 Ft
Kiadónktól HVG-klubkártyával: 3120 Ft
Díjmentes házhoz szállítással!

Kiadás éve: 2009
Oldalszám: 220
Látogasson el megújult weboldalunkra!

MEGRENDELÉS
A megrendelt könyveket a GTR segítségével az ország bármely pontjára díjmentesen szállítjuk az Ön által megadott címre.
Böde Dániel arra buzdítja a követőit, hogy szavazzanak a Voks 2025-ön

Böde Dániel arra buzdítja a követőit, hogy szavazzanak a Voks 2025-ön

Konyhai spatulát hív vissza az IKEA

Konyhai spatulát hív vissza az IKEA

Karácsony Gergely: Budapest főpolgármestereként az az érdekem, hogy Magyar Péter miniszterelnök legyen

Karácsony Gergely: Budapest főpolgármestereként az az érdekem, hogy Magyar Péter miniszterelnök legyen

Tölgyessy Péter: Dübörög alattunk a történelem

Tölgyessy Péter: Dübörög alattunk a történelem