
Megjelent a Műértő 2017 novemberi lapszáma
Álmodni Európát – OFF-Biennále Budapest (Hermann Veronika, Huth Júliusz, Timár Katalin)
Egy árukészlet, két kiállítás – nagyközönség előtt a Gurlitt-hagyaték (Emőd Péter)
Kortárs. Képzőművészeti. Vásár? – a hetedik Art Marketről (Molnár Zsuzsanna)
A feloldozott Prométheusz – a Stájer Ősz kiállításai (Andrási Gábor)
Itt a reneszánsz ember – az idei Design Hét (Tóta József)
Robotbábszínház – Cécile B. Evans installációja Leuvenben (Csáky Marianne)
Magasan a léc – Frieze-sátor a Regent’s Parkban (Rechnitzer Zsófia)
Perneczky Géza fotómunkái – kiállítás Kecskeméten (Ibos Éva)
Szelektív empátia – menekült-tematika a Velencei Biennálén (Magyar Fanni)
Macron-hatás a Grand Palais-ban – a FIAC Párizsban (Molnár Dóra)
Újraélesztés – film, zene és képzőművészet metszéspontjai a 80-as években (Müllner András)
Akinek a Bakony volt a Párizsa – képlelet Nagy István hagyatékából (Várkonyi György)
Bauhaus és Fluxus – portré Walter Schnepel műgyűjtőről (Cziglényi Boglárka–Kurdy Fehér János)
Tárlatvezető: Mayer Kitti
Kiállításokról:
Hermann Zoltán az A.P.A.-ban, Kozári Hilda a MODEM-ben, Győrffy László a Semmelweis Orvostörténeti Múzeumban, Verebics Ágnes A Hal Köz Galériában, Dóró Zsolt Érden (Sinkó István, Péter Szabina, Dékei Kriszta, Áfra János, Balázs Sándor)
Breugel Bécsben, Tintoretto Kölnben, Klee Bázelben (Juhász Sándor, Wagner István, Kovács Ágnes)