szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Technikai okok miatt átmenetileg nem lehet az interneten vonatjegyet vásárolni – közölte a MÁV. A már megvásárolt, de még ki nem nyomtatott jegyekkel csak némi ügyintézés árán utazhatnak az utasok.

A MÁV-START Zrt. internetes jegyértékesítési rendszere technikai okok miatt bizonytalan ideig nem elérhető, a jegykiadó automaták az ország egész területén nem üzemelnek – közölte a MÁV csütörtökön. A szakemberek jelenleg is folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán – teszik hozzá.

Azok az utasok, akik már az interneten keresztül megváltották a belföldi menetjegyüket, de még nem nyomtatták ki a jegykiadó automatából, a menetjegy nélkül is felszállhatnak a vonatra, ám némi ügyintézés árán tehetik csak meg. A MÁV kéri, hogy a vonaton az utas a kalauznak adja meg e-mail címét és a vásárlás időpontját, ez szükséges a menetjegy megvásárlásának igazolásához. A dolog azonban ezzel nem ér véget, a MÁV szerint az utasnak a kalauz által kitöltött utasleadási lapot az utas utóbb küldje el a MÁV-START ügyfélszolgálatára e-mailben (eszrevetel@mav-start.hu), faxon (06 1 511 2093), levélben (MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.) vagy személyesen.

A MÁV azt is kéri, hogy aki nemzetközi jeggyel utazik, az indulás előtt keresse fel a személyes ügyfélszolgálatok egyikét.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!