Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Készek fizetési megszorításokra munkahelyük védelmében a spanyolországi Seat autógyár dolgozói. A tulajdonos Volkswagen ettől tette függővé, hogy odavigye az új Audi modell, a Q3 gyártását.
A Barcelona közelében lévő martorelli Seat-gyár dolgozóinak 65,5 százaléka döntött a korlátozás mellett. Az UGT szakszervezet által előterjesztett kompromisszumos javaslat szerint idén egyebek mellett befagyasztanák a gyár 13 ezer dolgozójának bérét, jövőre az aktuális infláció felével emelnék a béreket. Ez alól csak a legalacsonyabb bérkategóriában lévők lennének kivételek.
Spanyol médiabeszámolók szerint a VW kilátásba helyezte, hogy a spanyolországi gyárban szerelnék össze az Audi Q3-ast, ehhez azonban a dolgozóknak a versenyképesség javítása végett különböző korlátozásokkal kell számolniuk. Ha az Audit mégsem Martorellben fogják gyártani, akkor 1500 munkahely kerül veszélybe a spanyolországi gyárban.
A Seat-gyár dolgozóinak akcióját más szakszervezetek nem támogatták.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.