Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az orosz államvasút a válság miatt mintegy 250 ezer alkalmazottját - minden ötödik dolgozót - fizetés nélküli kényszerszabadságra küldi.
Az orosz államvasút idén mintegy 50 milliárd rubeles (1,13 milliárd euró) veszteséget vár, és az év végére adóssága akár 7,2 milliárd euróra halmozódhat fel. Az orosz vasút előrejelzése szerint a teherszállítás bevételei az előző évhez épest 19 százalékkal süllyednek az idén.
Oroszország legnagyobb munkaadója, az orosz államvasút 1,2 millió alkalmazottat foglalkoztat, és 450 ezer számára már rövidített munkaidőt jelentettek be. A természetes alkalmazotti cserélődést kihasználva az idén 54 ezer álláshelyet nem is akarnak betöltetni.
Oroszország több térségében a vasút a legfontosabb közlekedési és szállítási eszköz.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.