szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A WPP globális reklámcég az idén 7200 alkalmazottjától válik meg Nagy-Britanniában, Európában és az Egyesült Államokban, mivel a recesszió következtében beszűkültek a vállalatok reklámozási és marketing kiadásai.

A céghez közeli források közölték, hogy a létszámot a WPP fele részben már leépítette, a létszámcsökkentés másik felét pedig 2009 végéig hajtják végre.

A WPP célja, hogy 106 ezer fős alkalmazotti létszámát több mint 6 százalékkal csökkentse az idén részben az érintettek végkielégítésével, részben úgy, hogy a távozók helyébe nem vesznek fel új alkalmazottakat.


MTI Karrier

Hátat fordítanak Nagy-Britanniának a keletiek

Nagy-Britannia tűnt öt éve az ígéret földjének a frissen EU-polgárrá vált kelet-európai munkavállalók szemében, és 2004 tavaszán kevesen gondolták, hogy fél évtized múltán a jobb megélhetés reményében inkább a hazatérést fogják választani.

A finn hatóságok lefoglalták a kábeltépésben érintett tartályhajót

A finn hatóságok lefoglalták a kábeltépésben érintett tartályhajót

Az első kínai autógyártó, mely átlépte a 30 milliós mennyiséget

Az első kínai autógyártó, mely átlépte a 30 milliós mennyiséget

A dán külügyminiszter szerint nincs ok a pánikra Trump Grönlanddal kapcsolatos kijelentései miatt

A dán külügyminiszter szerint nincs ok a pánikra Trump Grönlanddal kapcsolatos kijelentései miatt

Fontos, hogy mindenki jól érezze magát a munkában, de azután is

Fontos, hogy mindenki jól érezze magát a munkában, de azután is