Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A novemberi eseményen a Szociálpolitikai és Munkaügyi Intézet bemutatja a hazai mélyszegénységről szóló kutatását, itt találkoznak a tanya és falugondnokok, akik a legnehezebb helyzetben, távol eső falvakban és tanyákon segítik az embereket- tájékoztatott Pataki Éva, a Szociális Expo főszervezője.
A Szociális Szakmai Szövetség elnöke a további programról elmondta: a Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat és az Educatio Nonprofit Kft. a fiatalok helyzetéről, a szegénységben, hátrányos helyzetben élő gyermekek érdekében végzett munkájáról ad tájékoztatást. Az SzMM Esélyegyenlőségi szakállamtitkársága által rendezett workshopon leltárt készítenek arról, mit tett a kormányzat a fogyatékos emberek, a nők, a hátrányos helyzetű és roma állampolgárok esélyegyenlőségének érdekében a közelmúltban.
Idén megrendezik a Nemzeti Szolidaritási Csúcsot is, ahol a magyar szakemberek és döntéshozók vitatják meg a válságból való kilábalás lehetőségét. A tavalyihoz hasonlóan idén is ki lehet próbálni számos olyan gyakorlatot, amelyet a szociális szakma ügyfelei és munkatársai számára fejlesztettek ki. Emellett meg lehet ismerkedni a szakmában nyújtott képzésekkel, a képzőintézményekkel is. Iidén is lesz kiállítás, ahol a szociális szervezetek mutatják be eredményeiket, kiadványaikat, projektjeiket.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.