Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A szombati egyeztetés sem zárult megegyezéssel a Malév földi kiszolgáló cégének (GH) menedzsmentje és a hétfő este óta sztrájkot tartó Légiközlekedési Egyesült Szakszervezet (LESZ) között, így a sztrájk tovább tart, a repülőgépek azonban csak legfeljebb kisebb késéekkel közlekednek.
Limburger Lóránt, a Malév GH igazgatója az MTI-nek az egyeztetést követően elmondta, hogy a szakszervezet visszatért egy korábbi követeléséhez. Olyan kollektív szerződést akarnak, amelyben a biztosított juttatásokkal nem csökken a munkavállalók jövedelme. Ezt a munkaadó jelenlegi helyzetében nem tudja teljesíteni.
A LESZ hétfőn hirdette meg határozatlan idejű sztrájkját, amellyel több légi szakszervezet is szolidaritást vállalt. Az elsősorban a gépkezelők, sofőrök munkabeszüntetése az első nap még 20-30 perces késést okozott az induló repülőforgalomban. A további napokon azonban csaknem a menetrend szerint közlekedtek a gépek, köszönhetően annak, hogy több dolgozó vette fel a munkát és a munkaadó alvállalkozókkal végeztette el a feladatok egy részét.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Az állami és a NER-vállalat szándéknyilatkozatot írtak alá az együttműködésről, aminek keretében „kihasználnák a szinergiákat”.