Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Hétfőn indul a hétköznapi kerékpározást népszerűsítő Bringázz a munkába! (BAM!) kampány tavaszi időszaka.
Hosszú a hét, rövid a hétvége? Fordíts! Bringázz a munkába, lopj derűt a hétköznapokba! - ez a mottója az idei tavaszi akciónak, amelynek központi nyitóeseményére - egy bringás reggelire - hétfőn reggel kerül sor a budapesti Erzsébet-téren, olyan ismert emberek részvételével, mint Péterfy Bori, illetve Hegedűs D. Géza, Scherer Péter és Gazsó György színművész.
A Magyar Kerékpárosklub közleménye szerint Budapesten külön bringás reggelivel várják a kerékpárosokat Kispesten, az Europark előtt, valamint Észak-Budán, az Árpád hídnál is. A budapesti eseménnyel párhuzamosan Szegeden, Nyíregyházán, Pécsett, Kecskeméten, Debrecenben, Győrött és Miskolcon is számos rendezvényre hívják az érdeklődőket. Az országos kampány célja, hogy megmutassa, mennyire természetes kerékpárral érkezni a munkába hétköznapokon is. A tavaly őszi Bringázz a munkába! kampánynak mintegy 11 ezer résztvevője volt, a céges versenyhez 800 szervezet csatlakozott.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.