Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Újabb, ezúttal 72 órás figyelmeztető sztrájkra hívta fel a német mozdonyvezetőket a GDL szakszervezet: kedden 14 órától 21 magántulajdonban lévő regionális vasúttársaságnál kezdődik munkabeszüntetés.
A szakszervezet legfőbb követelése, hogy egységes bért kapjon a Németországban dolgozó összes mozdonyvezető, függetlenül attól, hogy az állami Deutsche Bahnnál (DB), illetve versenytársainál van-e alkalmazásban, fő vagy regionális vonalon dolgozik, illetve teher- vagy személyvonatot vezet.
A GDL áprilisban ugyan megállapodott a Deutsche Bahnnál dolgozó mozdonyvezetők bérének emeléséről, ez a megállapodás azonban egyelőre csak a DB dolgozóira vonatkozik, a többiekre nem. A mintegy 25 ezer német mozdonyvezető többsége, közel 20 ezer, a DB-nél áll alkalmazásban, ezért az alapmegállapodást a Deutsche Bahnnal kellett megkötnie a GDL-nek. A DB-nél már eddig is átlag 2.700 eurót keresett egy mozdonyvezető. Február óta a GDL már több hasonló munkabeszüntetést szervezett.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Akadnak olyan fideszesek is, akik szerint nem jók ezek a kezdeményezések, de a felmérés azt is megállapította, hogy ők vannak kisebbségben.
A halálok körülményeit még vizsgálják.
A digitális közigazgatás továbbra sem állt helyre.
Két fiatalt már letartóztattak.