Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Európai Unió országainak kiválasztott középiskolái csütörtöktől nevezhetik be diákjaikat a fiatal fordítók számára minden évben megrendezett Juvenes Translatores (latinul: fiatal fordítók) fordítói versenyre.
A versenyre október 20-áig lehet jelentkezni a http://ec.europa.eu/translatores/index_hu.htm weboldalon. Az online jelentkezési lap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető.
Az immár ötödik éve megrendezett versenyt a kiválasztott iskolákban egyszerre, november 24-én bonyolítják le. A versenyen 1994-ben született diákok indulhatnak, és több mint 750 iskola vehet részt rajta. Az egyes országok résztvevő iskoláinak számát az alapján állapítják meg, hogy 2014-ben hány európai parlamenti képviselője lesz az országnak - Magyarország esetében ez 22. Minden iskola legfeljebb öt diákot nevezhet be. Bármilyen nemzetiségű diák részt vehet, feltéve, ha uniós tagállamban jár iskolába. Tavaly 2800 diák kapcsolódott be a versenybe. A tanulók egyoldalas szöveget fordítanak le az EU 23 hivatalos nyelvének összesen 506 nyelvkombinációjából általuk kiválasztott variációjában. A lefordítandó szövegek az idén az önkéntességről fognak szólni az önkéntesség európai éve jegyében. A lefordított szövegeket az Európai Bizottság fordítói értékelik, és ők választják majd ki az egyes országok nyerteseit is. A győztesek jövő márciusban Brüsszelben vehetik át a díjakat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.