Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A végzettség már nem olyan fontos a marketingvezetők számára, amikor új, fiatal munkatársat keresnek – írja a Kreatív.
A brit marketinges hallgatók többsége otthagyná azért az egyetemet, hogy releváns munkatapasztalatot szerezzen – írja a Kreatív a The Marketers Forum kutatására hivatkozva. Mint kiderült, a marketinges vezetők is inkább egy tapasztaltabb munkatársat keresnének maguk mellé, a végzettségről megszerzett papír ugyanis egyre kevesebbet számít.