szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A végzettség már nem olyan fontos a marketingvezetők számára, amikor új, fiatal munkatársat keresnek – írja a Kreatív.

A brit marketinges hallgatók többsége otthagyná azért az egyetemet, hogy releváns munkatapasztalatot szerezzen – írja a Kreatív a The Marketers Forum kutatására hivatkozva. Mint kiderült, a marketinges vezetők is inkább egy tapasztaltabb munkatársat keresnének maguk mellé, a végzettségről megszerzett papír ugyanis egyre kevesebbet számít.

Az okokról bővebben a Jobline Magazinban olvashat.

Markó Béla: Orbán zavart keltett Erdélyben a tihanyi nyilatkozatával

Markó Béla: Orbán zavart keltett Erdélyben a tihanyi nyilatkozatával

Az online térben is hátrány éri a nőket – a magyar nyelvű Wikipédia-szócikkek mindössze 15,6 százaléka szól róluk

Az online térben is hátrány éri a nőket – a magyar nyelvű Wikipédia-szócikkek mindössze 15,6 százaléka szól róluk

Áttörés a CERN-ben: sikerült aranyat csinálni az ólomból

Áttörés a CERN-ben: sikerült aranyat csinálni az ólomból

Az amerikai pénzügyminiszter szerint megvan a kereskedelmi megállapodás Kínával

Az amerikai pénzügyminiszter szerint megvan a kereskedelmi megállapodás Kínával