szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Közös diákmunka konstrukciót dolgozott ki a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola és a Lauritzen Marketing, amelynek során a diákoknak olyan hosszú távú munkalehetőséget biztosítanak, amivel finanszírozhatják tandíjukat. A Coca-Cola is a kezdeményezés mögé állt.

A "kialakult felsőoktatási helyzetben" a leendő hallgatóknak különösen fontos kérdés tanulmányaik finanszírozása - olvasható a programról kiadott közleményben, amelynek címe "ledolgozható tandíjat" említ az új együttműködéssel kapcsolatban.

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) és diákmunka-szövetkezete, a BKF Diákunió olyan programot dolgozott ki a Lauritzen Marketinggel, mellyel a hallgatók nem csak hosszú távú munkavállalását, de karrierjük építését is segíti.

A konstrukciót felkarolta a Coca-Cola, többféle lehetőséget felajánlva az álláskereső hallgatóknak. Az érdeklődők munkát vállalhatnak hostként, supervisorként, és akár kiemelt munkákban is.

Az elhelyezkedést megkönnyítendő a kiemelkedő diákoknak lehetőségük lehet részt venni próba állásinterjúkon, és konzultálni gyakorló szakemberekkel, melyet a Lauritzen Marketing biztosít számukra. Az így szerzett gyakorlat mellett a jól teljesítőknek az ügynökség lehetőséget biztosít, hogy akár gyakornoki pozícióra pályázhassanak ügyfeleikhez.

Teljesen a Molé lesz a Műegyetemet fenntartó cég

Teljesen a Molé lesz a Műegyetemet fenntartó cég

Szexuális zavarok: amiről nem beszélünk

Szexuális zavarok: amiről nem beszélünk

Az MNB ingatlanos cége 47,3 milliárd forintot bukott

Az MNB ingatlanos cége 47,3 milliárd forintot bukott

Válogatós a gyerek, vagy csak egyéni az evési stílusa?

Válogatós a gyerek, vagy csak egyéni az evési stílusa?